
SEO Hírek
2023 április: Legfontosabb SEO hírek és változások
2023 áprilisi legfontosabb hírek és változások a SEO világából: Áprilisi review update Áprilisban egy jelentős frissítés történt, az áprilisi review update. A rendszer célja, hogy jobban jutalmazza a kiváló minőségű véleményeket, amelyek lényegre...
2023 március: Legfontosabb SEO hírek és változások
Míg az AI-chat és annak az emberiség jövőjére gyakorolt hatása továbbra is fontos téma maradt a Google-lal kapcsolatos hírekben, a keresőmotor tovább fejlődött a március 7 -i lezárt Product Review frissítéssel, valamint az egy héttel később...
2023 február: Legfontosabb SEO hírek és változások
2023 február minden bizonnyal úgy vonul be a SEO történelmébe, mint az a hónap, amikor a mesterséges intelligencia (AI) által vezérelt chat megérkezett a keresőkbe. Ugyan a felhasználók csak egy kis része férhetett hozzá a Google BARD-hoz vagy...
Érkezik a folyamatos görgetés funkció a Google találati oldalon desktopon is
Hogyan működik pontosan ez az új funkció? Hogyan hathat a folyamatos gögetés a SEO-ra, az organikus webhelyforgalomra és a PPC hirdetésekre? Röviden összefoglaljuk a cikkben. 2022. decemberében Twitteren adta hírül a keresőóriás, hogy Amerikában...
Ezt kell tudnod az új “Hasznos tartalom” Google-algoritmusról
A Google augusztus közepén jelentette be, hogy útnak indítja a Helpful Content Update vagy Hasznos tartalom néven ismert algoritmust. Mit kell tudni erről az új algoritmusfrissítésről, kiket érinthet negatívan, és hogyan lehet ezt elkerülni?...
Google: A linkek száma nem számít
Az, hogy a weboldalra összesen hány link mutat, a Google algoritmusoknak semmit sem számít. Egyetlen releváns link hatékonyabb lehet, mint rossz minőségű linkek milliói – mondta John Mueller a Google SEO Search Center beszélgetés során 2021. február 19-én.
A duplikált tartalom nem negatív rangsorolási tényező
John Mueller (Google) végleg eloszlatta az imétlődő tartalom körüli tévhitet, miszerint az ismétlődő tartalom negatívan befolyásolná a weboldal keresési rangsorolását. Teljesen normális és természetes, ha egy weboldalon vannak bizonyos mennyiségben ismétlődések, ezeket a Google algoritmusai le tudják kezelni.