SEO BLOG

SEO BLOG

Google: így használd helyesen az alt textet a SEO-ban

Google: így használd helyesen az alt textet a SEO-ban

John Mueller, a Google képviselője, elmagyarázta, hogyan érdemes használni az alt text attribútumot a SEO-ban, és miért nem ajánlott az AI (mesterséges intelligencia) használata annak automatikus létrehozására. A Redditen feltett kérdésre...

bővebben
Hogyan segítheti a neuromarketing a SEO-t?

Hogyan segítheti a neuromarketing a SEO-t?

A neuromarketing a marketing és a neurológia vagy idegtudomány ötvözete, amely a fogyasztói döntések mögött álló agyi folyamatok megértésére törekszik. A kutatók idegtudományi eszközöket használnak – mint például a funkcionális mágneses rezonancia...

bővebben
SEO ellenőrzőlista: Technikai SEO

SEO ellenőrzőlista: Technikai SEO

    Az ellenőrzőlista sorozatunk 5 részből áll: SEO alapok, Kulcsszókutatás, Technikai SEO, Tartalmi SEO és oldalon kívüli (off-page) SEO. Sorozatunk első részében - SEO Alapok  olyan alapvető feladatok szerepeltek, amelyek megalapozzák a...

bővebben
SEO ellenőrzőlista: Kulcsszókutatás

SEO ellenőrzőlista: Kulcsszókutatás

  Az ellenőrzőlista sorozatunk 5 részből áll: SEO alapok, Kulcsszókutatás, Technikai SEO, Tartalmi SEO és oldalon kívüli (off-page) SEO. Sorozatunk első részében - SEO Alapok  olyan alapvető feladatok szerepeltek, amelyek megalapozzák a...

bővebben
SEO ellenőrzőlista: SEO alapfeladatok

SEO ellenőrzőlista: SEO alapfeladatok

Az ellenőrzőlista sorozatunk 5 részből áll: SEO alapok, Kulcsszókutatás, Technikai SEO, Tartalmi SEO és oldalon kívüli (off-page) SEO. Sorozatunk első részében - SEO Alapok  olyan alapvető feladatok szerepeltek, amelyek megalapozzák a webhely...

bővebben
A hasznos tartalom 4 fő jellemzője a Google szerint

A hasznos tartalom 4 fő jellemzője a Google szerint

A Google új algoritmusa, a Helpful Content Update (Hasznos tartalom algoritmus) augusztus 25-én került bevezetésre. A Google célja vele kiszűrni és hátrasorolni az elsősorban keresőnek írt tartalmat, ami nem nyújt sok segítséget, új és egyedi...

bővebben
10 Google Sheet formula, amit egy SEO-snak tudnia kell

10 Google Sheet formula, amit egy SEO-snak tudnia kell

Bár számos neves SEO eszköz van, amikért szép pénzeket fizethetünk ki havonta, szerencsére nem feltétlenül kell mindig költségekbe vernünk magunkat, hogy jobb eredményeket érjünk el a keresőoptimalizálásban. A következő Google Sheet formulák olyan...

bővebben
A linképítés ereje: minőségi vagy értéktelen linkbuilding

A linképítés ereje: minőségi vagy értéktelen linkbuilding

Ha teljeskörű SEO-ról beszélünk,  a linképítés témakör is előkerül. Legyen szó belső-, vagy külső linképítésről, a minőségi linképítés fontos része a minőségi keresőoptimalizálásnak. A linképítés célja egyebek között az, hogy a céloldalról minél magasabb PageRank és autoritást szerezzünk, ezek ugyanis jó esetben átadódnak a hivatkozott oldalra.

bővebben