
SEO Világ
SEO Hírek
2023 április: Legfontosabb SEO hírek és változások
2023 áprilisi legfontosabb hírek és változások a SEO világából: Áprilisi review update Áprilisban egy jelentős frissítés történt, az áprilisi review update. A rendszer célja, hogy jobban jutalmazza a kiváló minőségű véleményeket, amelyek lényegre...
2023 február: Legfontosabb SEO hírek és változások
2023 február minden bizonnyal úgy vonul be a SEO történelmébe, mint az a hónap, amikor a mesterséges intelligencia (AI) által vezérelt chat megérkezett a keresőkbe. Ugyan a felhasználók csak egy kis része férhetett hozzá a Google BARD-hoz vagy...
2023 május: Legfontosabb SEO hírek és változások
A Google Search Status Dashboard hivatalos jelentései szerint 2023 májusában nem volt frissítés a Google Keresésben. A SEO szakma azonban felfgyelt a keresési eredmények jelentős volatilitására, ami arra enged következtetni, hogy 4 olyan...
SEO BLOG
10 Google Sheet formula, amit egy SEO-snak tudnia kell
Bár számos neves SEO eszköz van, amikért szép pénzeket fizethetünk ki havonta, szerencsére nem feltétlenül kell mindig költségekbe vernünk magunkat, hogy jobb eredményeket érjünk el a keresőoptimalizálásban. A következő Google Sheet formulák olyan SEO eszközök, amik...
10+1 hasznos reguláris kifejezés a Google Search Console-hoz
A Google Search Console kétségkívül a leggyakrabban használt eszköz a SEO-ban. Rengeteg adatot tartalmaz, ám főleg nagy oldalak esetén nem könnyű ezeket az adatokat könnyen és gyorsan kinyerni és kiválogatni. Összegyűjtöttem az általam leggyakrabban használt néhány...
A hasznos tartalom 4 fő jellemzője a Google szerint
A Google új algoritmusa, a Helpful Content Update (Hasznos tartalom algoritmus) augusztus 25-én került bevezetésre. A Google célja vele kiszűrni és hátrasorolni az elsősorban keresőnek írt tartalmat, ami nem nyújt sok segítséget, új és egyedi információt a...
SEO KISOKOS
Alt text
Az alt text (alternative text) jelentése helyettesítő szöveg, ritkábban alt tag néven is használják. Az alt text a weboldalon megjelenő képekhez rendelt rövid leírás. Ennek a leírásnak a célja, hogy a kép tartalmát írásban ismertesse, ha a kép nem jelenik meg...
Anchor text
Az anchor text (magyarul: horgonyszöveg) az a szöveg, amely egy hiperhivatkozásban (linkben) szerepel és amelyre kattinva a felhasználók eljutnak egy másik webhelyre vagy a weboldalon belül egy másik oldalra. Az anchor text általában kiemelt formázású, például...
Belső linképítés
A belső linképítés az a folyamat, amikor egy weboldal egyik oldaláról a másikra egy hivatkozás (link) mutat. A belső linkek lehetővé teszik a látogatók számára, hogy könnyen navigáljanak az oldalon, de ugyanúgy fontosak a keresőrobotok számára is. A belső...
Bounce rate
A bounce rate az a mutató, amely azt mutatja, hogy a látogatók milyen arányban hagyták el az oldalt az első oldalmegtekintés után, anélkül hogy bármilyen más oldalra is kattintottak volna. Tehát a bounce rate az arány, amelyben a látogatók "visszafordulnak vagy...
Hreflang
A "hreflang" egy olyan HTML attribútum, amelyet a weboldalakon használnak a különböző nyelveken vagy régiókban elérhető változatok közötti kapcsolatok jelölésére. A "hreflang" attribútum lehetővé teszi a keresőmotorok számára, hogy megértsék, melyik nyelvi vagy...
Kulcsszó
A kulcsszó a keresőoptimalizálás (vagy nemzetközi nevén SEO = Search Engine Optimization) egyik alap kifejezése. Azokat a szavakat, kifejezéseket, akár egész mondatokat jelenti, amiket a felhasználók beírnak a keresőmotorok keresőmezőjébe. A kulcsszó adja meg, hogy a...
Kulcsszó az URL-ben
A kulcscsszó használata az URL-ben azért fontos a SEO szempontjából, mert az URL egy fontos jelzést adhat a keresőmotoroknak a weboldal tartalmáról. A kulcsszavak használata az URL-ben segít a keresőmotoroknak megérteni, hogy miről szól a weboldal, így növelhetik a...
Külső linképítés
A külső linképítés a SEO-ban azt jelenti, hogy más weboldalak linkelnek, vagyis külső linkek mutatnak a mi weboldalunkra. A külső linkek minőségétől és számától függően a weboldalunk rangsorolása javulhat a keresőmotorokban, mivel ezek a weboldalunk szakértelmét,...
Linkcsere
A linkcsere egy közös linképítési technika, ahol két vagy több weboldal tulajdonosa megállapodik abban, hogy kölcsönösen hivatkoznak egymás oldalaira. A linkcsere kivitelezésénél fontos, hogy figyelembe vegyük a következő tényezőket: Relevancia: Győződj meg róla, hogy...
Linképítés
A linképítés vagy angolul linkbuilding a keresőoptimalizálás (SEO) egyik kulcseleme, amely magában foglalhatja a belső linképítést is, de elsősorban a külső linképítést szokás érteni alatta. Utóbbi a minőségi és releváns backlinkek szerzését jelenti, amelyekek más...
Robots.txt
A robots.txt egy szöveges fájl a weboldal gyökerében, amelyet weboldal tulajdonosa létrehozhat annak érdekében, hogy a keresőrobotokkal kommunikáljon. A robots.txt fájl információkat tartalmaz arról, hogy melyik tartalom a keresőmotorok számára látható, illetve mely...
Biztos vagy abban, hogy hogy a weboldaladon minden rendben van?
ISMERD MEG A WEBOLDALAD GYENGESÉGEIT!
Kérdésed van?
Ötleteljünk együtt!
Add meg elérhetőségeidet és beszéljük meg kötelezettségmentesen, mit tudunk kihozni a weboldaladból.
INTERNET SOLUTIONS KFT.
Cím: 2241 Sülysáp, József Attila u. 42
Adószám: 23321836-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-189353
Bankszámlaszám: 16200106-11637330
Kamarai tagság: Pest Megyei és Érd Megyei Jogú
Városi Kereskedelmi és Iparkamara
Email: info@internetsolutions.hu