
SEO Világ
SEO Hírek
2023 április: Legfontosabb SEO hírek és változások
2023 áprilisi legfontosabb hírek és változások a SEO világából: Áprilisi review update Áprilisban egy jelentős frissítés történt, az áprilisi review update. A rendszer célja, hogy jobban jutalmazza a kiváló minőségű véleményeket, amelyek lényegre...
2023 március: Legfontosabb SEO hírek és változások
Míg az AI-chat és annak az emberiség jövőjére gyakorolt hatása továbbra is fontos téma maradt a Google-lal kapcsolatos hírekben, a keresőmotor tovább fejlődött a március 7 -i lezárt Product Review frissítéssel, valamint az egy héttel később...
2023 február: Legfontosabb SEO hírek és változások
2023 február minden bizonnyal úgy vonul be a SEO történelmébe, mint az a hónap, amikor a mesterséges intelligencia (AI) által vezérelt chat megérkezett a keresőkbe. Ugyan a felhasználók csak egy kis része férhetett hozzá a Google BARD-hoz vagy...
SEO BLOG
SEO ellenőrzőlista: SEO alapfeladatok
Ez az átlátható SEO elenőrzőlista segít abban, hogy gyorsan és egyszerűen ellenőrizd az alap SEO feladataidat. A lista 39 gyakorlati feladatot tartalmaz, amelyek szükségesek ahhoz, hogy növeld az oldalad láthatóságát, rangsorolását és látogatottságát. Az...
10+1 hasznos reguláris kifejezés a Google Search Console-hoz
A Google Search Console kétségkívül a leggyakrabban használt eszköz a SEO-ban. Rengeteg adatot tartalmaz, ám főleg nagy oldalak esetén nem könnyű ezeket az adatokat könnyen és gyorsan kinyerni és kiválogatni. Összegyűjtöttem az általam leggyakrabban használt néhány...
A hasznos tartalom 4 fő jellemzője a Google szerint
A Google új algoritmusa, a Helpful Content Update (Hasznos tartalom algoritmus) augusztus 25-én került bevezetésre. A Google célja vele kiszűrni és hátrasorolni az elsősorban keresőnek írt tartalmat, ami nem nyújt sok segítséget, új és egyedi információt a...
SEO KISOKOS
Sitemap – webhelytérkép
Sitemap - webhelytérképA webhelytérkép (sitemap) egy olyan XML-fájl vagy oldal, amely tartalmazza egy webhely összes elérhető oldalának, vidójának és egyéb tartalmaknak (pl. fájloknak) strukturált listáját. A webhelytérkép segít a keresőmotoroknak, a webhelyen...
Kulcsszó az URL-ben
Kulcsszavak az URL-benA kulcscsszó használata az URL-ben azért fontos a SEO szempontjából, mert az URL egy fontos jelzést adhat a keresőmotoroknak a weboldal tartalmáról. A kulcsszavak használata az URL-ben segít a keresőmotoroknak megérteni, hogy miről szól a...
Belső linképítés
Belső linképítésA belső linképítés az a folyamat, amikor egy weboldal egyik oldaláról a másikra egy hivatkozás (link) mutat. A belső linkek lehetővé teszik a látogatók számára, hogy könnyen navigáljanak az oldalon, de ugyanúgy fontosak a keresőrobotok számára is. A...
Külső linképítés
Külső linképítésA külső linképítés a SEO-ban azt jelenti, hogy más weboldalak linkelnek, vagyis külső linkek mutatnak a mi weboldalunkra. A külső linkek minőségétől és számától függően a weboldalunk rangsorolása javulhat a keresőmotorokban, mivel ezek a weboldalunk...
Anchor text
Anchor textAz anchor text (magyarul: horgonyszöveg) az a szöveg, amely egy hiperhivatkozásban (linkben) szerepel és amelyre kattinva a felhasználók eljutnak egy másik webhelyre vagy a weboldalon belül egy másik oldalra. Az anchor text általában kiemelt formázású,...
Alt text
Alt textAz alt text (alternative text) jelentése helyettesítő szöveg, ritkábban alt tag néven is használják. Az alt text a weboldalon megjelenő képekhez rendelt rövid leírás. Ennek a leírásnak a célja, hogy a kép tartalmát írásban ismertesse, ha a kép nem jelenik meg...
Kulcsszó
Kulcsszó A kulcsszó a keresőoptimalizálás (vagy nemzetközi nevén SEO = Search Engine Optimization) egyik alap kifejezése. Azokat a szavakat, kifejezéseket, akár egész mondatokat jelenti, amiket a felhasználók beírnak a keresőmotorok keresőmezőjébe. A kulcsszó adja...
SERP
SERP (Keresőmotorok találati oldala)A SERP (Search Engine Results Page) a keresőmotorok által, mint például a Google vagy Bing, megjelenített találati lista egy adott keresési lekérdezésre. A SERP többnyire organikus találatokat (azaz nem fizetett hirdetéseket) és...
Hreflang
HreflangA "hreflang" egy olyan HTML attribútum, amelyet a weboldalakon használnak a különböző nyelveken vagy régiókban elérhető változatok közötti kapcsolatok jelölésére. A "hreflang" attribútum lehetővé teszi a keresőmotorok számára, hogy megértsék, melyik nyelvi...
Strukturált adatok
Strukturált adatok A strukturált adatok nagyon fontosak lehetnek a SEO-ban, mivel segítségükkel az adott weboldal tartalmának és szerkezetének megértése és értelmezése egyszerűbbé válik a keresőmotorok számára. A strukturált adatok segítségével a keresőmotorok...
Bounce rate
Bounce rate - visszafordulási arány A bounce rate az a mutató, amely azt mutatja, hogy a látogatók milyen arányban hagyták el az oldalt az első oldalmegtekintés után, anélkül hogy bármilyen más oldalra is kattintottak volna. Tehát a bounce rate az arány, amelyben a...
Robots.txt
ROBOTS.TXT A robots.txt egy szöveges fájl a weboldal gyökerében, amelyet weboldal tulajdonosa létrehozhat annak érdekében, hogy a keresőrobotokkal kommunikáljon. A robots.txt fájl információkat tartalmaz arról, hogy melyik tartalom a keresőmotorok számára látható,...
Biztos vagy abban, hogy hogy a weboldaladon minden rendben van?
ISMERD MEG A WEBOLDALAD GYENGESÉGEIT!
Kérdésed van?
Ötleteljünk együtt!
Add meg elérhetőségeidet és beszéljük meg kötelezettségmentesen, mit tudunk kihozni a weboldaladból.
INTERNET SOLUTIONS KFT.
Cím: 2241 Sülysáp, József Attila u. 42
Adószám: 23321836-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-189353
Bankszámlaszám: 16200106-11637330
Kamarai tagság: Pest Megyei és Érd Megyei Jogú
Városi Kereskedelmi és Iparkamara
Email: info@internetsolutions.hu