SEO világ

SEO Világ

SEO Hírek

2023 április: Legfontosabb SEO hírek és változások

2023 április: Legfontosabb SEO hírek és változások

2023 áprilisi legfontosabb hírek és változások a SEO világából: Áprilisi review update Áprilisban egy jelentős frissítés történt, az áprilisi review update. A rendszer célja, hogy jobban jutalmazza a kiváló minőségű véleményeket, amelyek lényegre...

bővebben
2023 február: Legfontosabb SEO hírek és változások

2023 február: Legfontosabb SEO hírek és változások

2023 február minden bizonnyal úgy vonul be a SEO történelmébe, mint az a hónap, amikor a mesterséges intelligencia (AI) által vezérelt chat megérkezett a keresőkbe. Ugyan a felhasználók csak egy kis része férhetett hozzá a Google BARD-hoz vagy...

bővebben
2023 május: Legfontosabb SEO hírek és változások

2023 május: Legfontosabb SEO hírek és változások

A Google Search Status Dashboard hivatalos jelentései szerint 2023 májusában nem volt frissítés a Google Keresésben.   A SEO szakma azonban felfgyelt a keresési eredmények jelentős volatilitására, ami arra enged következtetni, hogy 4 olyan...

bővebben

SEO BLOG

10 Google Sheet formula, amit egy SEO-snak tudnia kell

10 Google Sheet formula, amit egy SEO-snak tudnia kell

Bár számos neves SEO eszköz van, amikért szép pénzeket fizethetünk ki havonta, szerencsére nem feltétlenül kell mindig költségekbe vernünk magunkat, hogy jobb eredményeket érjünk el a keresőoptimalizálásban. A következő Google Sheet formulák olyan SEO eszközök, amik...

bővebben
10+1 hasznos reguláris kifejezés a Google Search Console-hoz

10+1 hasznos reguláris kifejezés a Google Search Console-hoz

A Google Search Console kétségkívül a leggyakrabban használt eszköz a SEO-ban. Rengeteg adatot tartalmaz, ám főleg nagy oldalak esetén nem könnyű ezeket az adatokat könnyen és gyorsan kinyerni és kiválogatni. Összegyűjtöttem az általam leggyakrabban használt néhány...

bővebben
A hasznos tartalom 4 fő jellemzője a Google szerint

A hasznos tartalom 4 fő jellemzője a Google szerint

A Google új algoritmusa, a Helpful Content Update (Hasznos tartalom algoritmus) augusztus 25-én került bevezetésre. A Google célja vele kiszűrni és hátrasorolni az elsősorban keresőnek írt tartalmat, ami nem nyújt sok segítséget, új és egyedi információt a...

bővebben

SEO KISOKOS

 

3xx állapotkódok

A 3xx állapotkódok vagy 300-as állapotkódok az úgynevezett átirányítási vagy redirekt állapotkódokat jelentik a HTTP protokollban, és fontos szerepet játszanak a SEO (keresőoptimalizálás) szempontjából. Ezek az állapotkódok jelzik, hogy egy adott URL cím tartalma...

4xx állapotkódok

A 4xx állapotkódok HTTP válaszkódok, amelyek azt jelzik, hogy valamilyen hiba történt a kliens (például a webböngésző vagy a keresőrobot) kérésében, és ezért a kiszolgáló (szerver) nem tudja teljesíteni a kért műveletet. Ezek a hibák általában a kliens oldalán...

5xx állapotkódok

Az 5xx állapotkódok a HTTP válaszkódok csoportjához tartoznak, és szerveroldali hibákat jelentenek. Ezek akkor fordulnak elő, amikor a kiszolgáló (szerver) valamilyen okból képtelen teljesíteni egy érvényes kérést. Az 5xx hibák tehát arra utalnak, hogy a probléma a...

Alt text

Az alt text (alternative text) jelentése helyettesítő szöveg, ritkábban alt tag néven is használják. Az alt text a weboldalon megjelenő képekhez rendelt rövid leírás. Ennek a leírásnak a célja, hogy a kép tartalmát írásban ismertesse, ha a kép nem jelenik meg...

Anchor text

Az anchor text (magyarul: horgonyszöveg) az a szöveg, amely egy hiperhivatkozásban (linkben) szerepel és amelyre kattinva a felhasználók eljutnak egy másik webhelyre vagy a weboldalon belül egy másik oldalra. Az anchor text általában kiemelt formázású, például...

Átirányítás

Az átirányítások kulcsfontosságú szerepet játszanak a webfejlesztésben és a keresőoptimalizálásban, mivel segítik a látogatókat és a keresőmotorokat a tartalom elérésében. Az átirányítások lehetőséget teremtenek a weboldal tulajdonosoknak a változások végrehajtására,...

Belső linképítés

A belső linképítés az a folyamat, amikor egy weboldal egyik oldaláról a másikra egy hivatkozás (link) mutat. A belső linkek lehetővé teszik a látogatók számára, hogy könnyen navigáljanak az oldalon, de ugyanúgy fontosak a keresőrobotok számára is. A belső...

Bounce rate

A bounce rate az a mutató, amely azt mutatja, hogy a látogatók milyen arányban hagyták el az oldalt az első oldalmegtekintés után, anélkül hogy bármilyen más oldalra is kattintottak volna. Tehát a bounce rate az arány, amelyben a látogatók "visszafordulnak vagy...

ChatGPT

A ChatGPT egy mesterséges intelligencia (AI) által hajtott nyelvi modell, röviden generatív AI, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A "generatív" jelző azt jelenti, hogy a modell képes új tartalmakat előállítani, amelyek korábban nem léteztek, csak a betanítás során...

CLS – Cumulative Layout Shift

CLS (Cumulative Layout Shift) egy fontos metrika a weboldalak teljesítményének mérésében, különösen a felhasználói élmény szempontjából. Ez a mutató arra utal, hogy egy adott oldal betöltése során mennyire változnak meg a vizuális elemek pozíciói, és mennyire stabil a...

Domain életkora

A domain életkora a SEO és a weboldal rangsorolása szempontjából egy olyan tényező, amely bizonyos mértékben befolyásolhatja a weboldal teljesítményét a keresőmotorokban, de önmagában nem döntő jelentőségű. A keresőmotorok, mint például a Google, számos tényezőt...

Biztos vagy abban, hogy hogy a weboldaladon minden rendben van?

 

ISMERD MEG A WEBOLDALAD GYENGESÉGEIT!

Kérdésed van?

Ötleteljünk együtt!

 

Add meg elérhetőségeidet és beszéljük meg kötelezettségmentesen, mit tudunk kihozni a weboldaladból.

 

INTERNET SOLUTIONS KFT.

Cím: 2241 Sülysáp, József Attila u. 42

Adószám: 23321836-2-13

Cégjegyzékszám: 13-09-189353

Bankszámlaszám: 16200106-11637330

Kamarai tagság: Pest Megyei és Érd Megyei Jogú
Városi Kereskedelmi és Iparkamara

Email: info@internetsolutions.hu