Kiss Monika, ügyvezető

Több, mint 15 év tapasztalat a legnagyobbak között

Nem ismerjük egymást személyesen és tartasz attól, hogy csalódni fogsz? Olvasd el ezt a néhány sort a szakmai karrieremről.

 

 

Kiss Monika

Kezdetek – én, és az online marketing

A 1990-es évek végén, a betárcsázós internet korában kezdtem el aktívan foglalkozni az internettel és a weboldalakkal. 2000 környékén már több cég számára terveztem és létrehoztam weboldalt és folyamatosan azon dolgoztam, hogy a weboldalakra több látogatót szerezzek.

Nulláról a piacvezetőig – ÁRUKERESŐ

2005-ben csatlakoztam az Árukereső csapatához. Ha jól emlékszem, összesen hatan voltunk egy kis újpesti lakásban, tele motivációval és nagy tervekkel. Mivel anyanyelvi szinten beszélek szlovákul és a cseh nyelvet is nagyon jól értem és használom, az én feladatom az volt, hogy segítsek a külföldi, cseh és szlovák terjeszkedésben. Elindítottuk a cseh és szlovák árukeresőt (Seznamzbozi és Zoznamtovaru néven), amelyek rövid időn belül a két külföldi piacon is piacvezetővé váltak. Az Árukereső mély víz volt: összetett és változatos munka volt, szinte minden nap tanultam valami újat.  Térképező robotok, ún. spiderek konfigurálásától kezdve a SEO , Seznam és Google hirdetések kezelésén át a tartalomgyártásig mindenben a toppon kellett lenni ahhoz, hogy az adott országokban elérjük a céljainkat. Mivel nagy volt a tét és komoly összegekért hirdettünk, magyarországon az elsők között letettem a Google Advertising Professional vizsgát és minősített szakértőként menedzseltem a cseh és szlovák Google kampányokat.

A hirdetések mellett nagy hangsúly volt a SEO-n is. Annyiból volt speciális az én helyzetem, hogy magyarországgal ellentétben csehországban nem a Google volt a piacvezető kereső, hanem a Seznam. A Google kereső megértése mellett nagyon fontos volt érteni a Seznam keresőt is. Aktív tagja lettem a cseh SEO szakmai közösségnek és rengeteget leveleztem és beszélgettem a Seznam kereső vezető fejlesztőjével, aki segített a jobban belelátni a keresők világába.

Árukereső
Seznamzbozi.cz
Zoznamtovaru.sk

E-commerce nagyban: LIBRI

Látni szerettem volna egy pörgős webshopot belülről. 2008-ban csatlakoztam a LIBRI csapatához, ahol online marketing managerként az e-kereskedelem komolyabb beidításán dolgoztam. A hirdetéseket itt is menedzseltem, de a fő fókusz a SEO volt. 
Libri

Napi 1 millió egyedi látogató – Generál Média

2009-ben csatlakoztam a Generál Média csapatához, ahol a feladatom főleg a keresőoptimalizálás és a Google hirdetések menedzsmentje volt. A Generál Média birodalom portfóliója óriási, összetett és változatos volt: MyVIP.com, Mellesleg.hu, Chat.hu, Sporthirado.hu, biztositok.hu, ingatlanok.hu, book.hu, freeweb.hu – hogy csak a legnagyobbakat említsem. E-kereskedelmi webshopok, portálok, hírportálok.

Minden túlzás nélkül elmondhatom, hogy nagyon kevés SEO szakember látott magyarországon napi 1 millió egyedi látogatót, a Generál Média portfóliója egy ekkora online birodalom volt. A weboldalak magas Google Page Rank-el rendelkező oldalak voltak, óriási organikus forgalommal.

Ingatlanok.hu
Biztositok.hu
Book.hu
Sporthirado
Tech.hu
Gentleman
MyVip.hu
Mellesleg
Meteorologus.hu
Love.hu

Új vonal – projektvezetés a nagy halnál – BIG FISH

2011-ben úgy döntöttem, hogy a web világát egy picit más oldalról is meg szeretném tapasztalni, csatlakoztam az ország egyik legjobb fejlesztő csapatához a BIG FISH-ez. Projektvezetőként alkalmam volt dolgozni a legjobb fejlesztőkkel, rengeteg érdekes és kihívással teli projektet vezettem. A SEO és online marketing tapasztalatomat itt is aktívan használtam, de a fókusz inkább azon volt, hogy szerethető, jól átgondolt, élmezőnybe tartozó webshopokat és portálokat fejlesszünk az ügyfelek számára.

A BIG FISH-ben olyan ügyfelekkel dolgoztam mint Hungarocontrol, Groby, Libri, Bortársaság, Readers Digest, Gépész Holding, Generali, Interticket, Primagáz, Primanet és sok más. Konverzióoptimalizálási javaslatokkal segítettem a Praktiker, Ma Este Színház, Primanet és Interticket oldalakat a nagyobb konverziós arány elérésében.

 

Libri.hu
Peakshop
Groby
Jegy.hu
hungarocontrol
Mydronespace
SimulationHUB
Hungarocontrol Karrier
Foxpost
Nosalty
RDshop
Generali Alapkezelő
Bányai Bútorok
Kosárérték
Primanet webáruház
Interticket
Gépész Holding
Maesteszinhaz
Praktiker
Bortársaság

Internet Solutions – saját vállakozás

2020 elején úgy döntöttem, hogy teljes erővel a saját vállalkozásomra koncentrálok.

Több, mint 15 éves tapasztalataimmal szeretnék segíteni a vállalkozásoknak SEO, online marketing és fejlesztési tanácsadás területeken, hogy mihamarabb elérjék célkitűzéseiket.

Folyamatosan képzem magam, SEO területen minden évben vizsgázok a SEMRUSH Ademy-nál, sikeresen teljesítettem a Google Analytics és Google Digitális Marketing vizsgákat is.

Néhány partner, akiknek segítettem, vagy folyamatosan segítem a növekedésükben:

 

Csomagküldő
Primanet webáruház
Prmaenergia
Amnesia
Payment Gateway
Bortársaság
Meska
Etyeki kúria
Rossmann
BIG FISH
DiBook
És miért írom le mindezt? Szerettem volna legalább nagy vonalakban bemutatni a szakmai utamat, hogy könnyebb legyen eldönteni, kompetens vagyok-e tanácsot adni SEO és online marketing kérdésekben.

 

Szakmai vizsgák, tanúsítványok

SEO vizsga tanúsítvány
SEMrush SEO alapvizsga tanúsítvány
SEO Audit vizsga tanúsítvány
SEMrush SEO Site Audit vizsga tanúsítvány
Technikai SEO vizsga tanúsítvány
SEMrush Technical SEO vizsga tanúsítvány
Kulcsszókutatás vizga tanúsítvány
SEMrush Kulcsszókutatás vizsga tanúsítvány
On-Page és Technikai SEO vizsga tanúsítvány
SEMrush On-Page és Technical SEO tanúsítvány
Mobila SEO vizsga tanúsítvány
SEMrush Mobile SEO vizsga tanúsítvány
Local SEO vizsga tanúsítvány
SEMrush Local SEO vizsga tanúsítvány
semrush academy

Néhány ajánlás azoktól, akikkel dolgoztam

Rácz Csaba
Ajánlás 1
Ajánlás 2
Ajánlás 3
Ajánlás 4
Ajánlás 5
Ajánlás 6
Ajánlás 7
Ajánlás 8
Ajánlás 9
Ajánlás 10
Ajánlás 11
Ajánlás 12
Ajánlás 13
Ajánlás 14
Az ajánlások megtekinthetők a LinkedIn oldalamon