Kiss Monika, ügyvezető
Több, mint 15 év tapasztalat a legnagyobbak között
Nem ismerjük egymást személyesen és tartasz attól, hogy csalódni fogsz? Olvasd el ezt a néhány sort a szakmai karrieremről.

Kezdetek – én, és az online marketing
A 1990-es évek végén, a betárcsázós internet korában kezdtem el aktívan foglalkozni az internettel és a weboldalakkal. 2000 környékén már több cég számára terveztem és létrehoztam weboldalt és folyamatosan azon dolgoztam, hogy a weboldalakra több látogatót szerezzek.
Nulláról a piacvezetőig – ÁRUKERESŐ
2005-ben csatlakoztam az Árukereső csapatához. Ha jól emlékszem, összesen hatan voltunk egy kis újpesti lakásban, tele motivációval és nagy tervekkel. Mivel anyanyelvi szinten beszélek szlovákul és a cseh nyelvet is nagyon jól értem és használom, az én feladatom az volt, hogy segítsek a külföldi, cseh és szlovák terjeszkedésben. Elindítottuk a cseh és szlovák árukeresőt (Seznamzbozi és Zoznamtovaru néven), amelyek rövid időn belül a két külföldi piacon is piacvezetővé váltak. Az Árukereső mély víz volt: összetett és változatos munka volt, szinte minden nap tanultam valami újat. Térképező robotok, ún. spiderek konfigurálásától kezdve a SEO , Seznam és Google hirdetések kezelésén át a tartalomgyártásig mindenben a toppon kellett lenni ahhoz, hogy az adott országokban elérjük a céljainkat. Mivel nagy volt a tét és komoly összegekért hirdettünk, magyarországon az elsők között letettem a Google Advertising Professional vizsgát és minősített szakértőként menedzseltem a cseh és szlovák Google kampányokat.
A hirdetések mellett nagy hangsúly volt a SEO-n is. Annyiból volt speciális az én helyzetem, hogy magyarországgal ellentétben csehországban nem a Google volt a piacvezető kereső, hanem a Seznam. A Google kereső megértése mellett nagyon fontos volt érteni a Seznam keresőt is. Aktív tagja lettem a cseh SEO szakmai közösségnek és rengeteget leveleztem és beszélgettem a Seznam kereső vezető fejlesztőjével, aki segített a jobban belelátni a keresők világába.
E-commerce nagyban: LIBRI
Látni szerettem volna egy pörgős webshopot belülről. 2008-ban csatlakoztam a LIBRI csapatához, ahol online marketing managerként az e-kereskedelem komolyabb beidításán dolgoztam. A hirdetéseket itt is menedzseltem, de a fő fókusz a SEO volt.
Napi 1 millió egyedi látogató – Generál Média
2009-ben csatlakoztam a Generál Média csapatához, ahol a feladatom főleg a keresőoptimalizálás és a Google hirdetések menedzsmentje volt. A Generál Média birodalom portfóliója óriási, összetett és változatos volt: MyVIP.com, Mellesleg.hu, Chat.hu, Sporthirado.hu, biztositok.hu, ingatlanok.hu, book.hu, freeweb.hu – hogy csak a legnagyobbakat említsem. E-kereskedelmi webshopok, portálok, hírportálok.
Minden túlzás nélkül elmondhatom, hogy nagyon kevés SEO szakember látott magyarországon napi 1 millió egyedi látogatót, a Generál Média portfóliója egy ekkora online birodalom volt. A weboldalak magas Google Page Rank-el rendelkező oldalak voltak, óriási organikus forgalommal.
Új vonal – projektvezetés a nagy halnál – BIG FISH
2011-ben úgy döntöttem, hogy a web világát egy picit más oldalról is meg szeretném tapasztalni, csatlakoztam az ország egyik legjobb fejlesztő csapatához a BIG FISH-ez. Projektvezetőként alkalmam volt dolgozni a legjobb fejlesztőkkel, rengeteg érdekes és kihívással teli projektet vezettem. A SEO és online marketing tapasztalatomat itt is aktívan használtam, de a fókusz inkább azon volt, hogy szerethető, jól átgondolt, élmezőnybe tartozó webshopokat és portálokat fejlesszünk az ügyfelek számára.
A BIG FISH-ben olyan ügyfelekkel dolgoztam mint Hungarocontrol, Groby, Libri, Bortársaság, Readers Digest, Gépész Holding, Generali, Interticket, Primagáz, Primanet és sok más. Konverzióoptimalizálási javaslatokkal segítettem a Praktiker, Ma Este Színház, Primanet és Interticket oldalakat a nagyobb konverziós arány elérésében.
Internet Solutions – saját vállakozás
2020 elején úgy döntöttem, hogy teljes erővel a saját vállalkozásomra koncentrálok.
Több, mint 15 éves tapasztalataimmal szeretnék segíteni a vállalkozásoknak SEO, online marketing és fejlesztési tanácsadás területeken, hogy mihamarabb elérjék célkitűzéseiket.
Folyamatosan képzem magam, SEO területen minden évben vizsgázok a SEMRUSH Ademy-nál, sikeresen teljesítettem a Google Analytics és Google Digitális Marketing vizsgákat is.
Néhány partner, akiknek segítettem, vagy folyamatosan segítem a növekedésükben:
És miért írom le mindezt? Szerettem volna legalább nagy vonalakban bemutatni a szakmai utamat, hogy könnyebb legyen eldönteni, kompetens vagyok-e tanácsot adni SEO és online marketing kérdésekben.
Szakmai vizsgák, tanúsítványok
