SEO BLOG
Google: így használd helyesen az alt textet a SEO-ban
John Mueller, a Google képviselője, elmagyarázta, hogyan érdemes használni az alt text attribútumot a SEO-ban, és miért nem ajánlott az AI (mesterséges intelligencia) használata annak automatikus létrehozására. A Redditen feltett kérdésre...
10 linképítési technika, amikkel biztosan backlinkeket szerezhetsz
A linképítés az egyik legfontosabb és legértékesebb SEO stratégia, amely jelentősen javíthatja a webhelyek keresőmotoros rangsorolását. Az alábbiakban bemutatunk 11 hatékony linkszerzési módszert minőségi backlinkek megszerzésére, amelyeket...
A Google Search Console előnyei és funkciói, amelyeket minden SEO-snak ismernie kell
A Google Search Console (GSC), más néven Google webmester eszköz vagy Google webmaster tool, egy elengedhetetlen eszköz minden SEO szakember számára. Ez az ingyenes webhely analitikai eszköz segít a webmestereknek, tartalomkészítőknek és...
Hogyan segítheti a neuromarketing a SEO-t?
A neuromarketing a marketing és a neurológia vagy idegtudomány ötvözete, amely a fogyasztói döntések mögött álló agyi folyamatok megértésére törekszik. A kutatók idegtudományi eszközöket használnak – mint például a funkcionális mágneses rezonancia...
SEO ellenőrzőlista: Technikai SEO
Az ellenőrzőlista sorozatunk 5 részből áll: SEO alapok, Kulcsszókutatás, Technikai SEO, Tartalmi SEO és oldalon kívüli (off-page) SEO. Sorozatunk első részében - SEO Alapok olyan alapvető feladatok szerepeltek, amelyek megalapozzák a...
SEO ellenőrzőlista: Kulcsszókutatás
Az ellenőrzőlista sorozatunk 5 részből áll: SEO alapok, Kulcsszókutatás, Technikai SEO, Tartalmi SEO és oldalon kívüli (off-page) SEO. Sorozatunk első részében - SEO Alapok olyan alapvető feladatok szerepeltek, amelyek megalapozzák a...
SEO ellenőrzőlista: SEO alapfeladatok
Az ellenőrzőlista sorozatunk 5 részből áll: SEO alapok, Kulcsszókutatás, Technikai SEO, Tartalmi SEO és oldalon kívüli (off-page) SEO. Sorozatunk első részében - SEO Alapok olyan alapvető feladatok szerepeltek, amelyek megalapozzák a webhely...
10+1 hasznos reguláris kifejezés a Google Search Console-hoz
A Google Search Console kétségkívül a leggyakrabban használt eszköz a SEO-ban. Rengeteg adatot tartalmaz, ám főleg nagy oldalak esetén nem könnyű ezeket az adatokat könnyen és gyorsan kinyerni és kiválogatni. Összegyűjtöttem az általam...
A hasznos tartalom 4 fő jellemzője a Google szerint
A Google új algoritmusa, a Helpful Content Update (Hasznos tartalom algoritmus) augusztus 25-én került bevezetésre. A Google célja vele kiszűrni és hátrasorolni az elsősorban keresőnek írt tartalmat, ami nem nyújt sok segítséget, új és egyedi...
10 Google Sheet formula, amit egy SEO-snak tudnia kell
Bár számos neves SEO eszköz van, amikért szép pénzeket fizethetünk ki havonta, szerencsére nem feltétlenül kell mindig költségekbe vernünk magunkat, hogy jobb eredményeket érjünk el a keresőoptimalizálásban. A következő Google Sheet formulák olyan...
Miért és hogyan használj szinonimákat és egyéb variánsokat a SEO stratégiád részeként?
Azzal valószínűleg nem mondunk újat, hogy a tartalmak megfelelő kulcsszavakra optimalizálása a hatékony tartalmi SEO-munka alappillére. Azt viszont már kevesebben tudják, hogy a fő kulcsszavak mellett a szinonimák és egyéb szemantikailag kapcsolódó...
Hogyan használd az emojikat az oldalcímben (title) és a metaleírásban?
A social media korában már hozzászokhattunk ahhoz, hogy a szövegek integrált, teljes jogú részét képezik az emojik is. Nap mint találkozunk velük csetüzenetekben és a social media felületeken. Viszont éppen emiatt sokak szemében a használatuk erre...
A linképítés ereje: minőségi vagy értéktelen linkbuilding
Ha teljeskörű SEO-ról beszélünk, a linképítés témakör is előkerül. Legyen szó belső-, vagy külső linképítésről, a minőségi linképítés fontos része a minőségi keresőoptimalizálásnak. A linképítés célja egyebek között az, hogy a céloldalról minél magasabb PageRank és autoritást szerezzünk, ezek ugyanis jó esetben átadódnak a hivatkozott oldalra.