Tartalmi SEO

SEO SZÖVEGÍRÁS

A tartalmi SEO tanácsadás során segítünk a célirányos tartalomkészítés irányításában és az eredményorientált tartalommarketing megszervezésében. 

A SEO szövegírás során megvalósítjuk a tanácsadás során meghatározott feladatokat.

 

 

SEO szövegírás

Szabadulj meg az időigényes és technikailag igényes tartalomkészítéstől ami az organikus forgalmad legfőbb forrása

 

Bízd a szövegírást a terület szakértőjére!

Mi a SEO szövegírás?

A SEO szövegírás gyakorlatilag arról szól, hogy hasznos, meggyőző és értékes tartalmat hozzunk létre, amely több értékes, jól konvertáló látogatót vonz a weboldalra.  

A weboldalaknak, webshopoknak eredeti, strukturált, releváns, letisztult, konvertáló, informatív tartalmat kell kínálnia az interneten információt kereső látogatóinak, vásárlóinak. A keresők is a legrelevánsabb találatokat akarják kínálni a felhasználóinak, erre a keresőalgoritmusok kezdete óta törekednek. A keresők is olyan tartalmat szeretnének kínálni a felhasználóiknak, amely nem hazudik, válaszol a felhasználókban felmerülő kérdésekre (felhasználói keresés), informatív, és amit ideális esetben a területhez hozzáértő szakértő által írt.

És mi pont ilyen szövegeket írunk!

 Hogy írjuk a minőségi tartalmat?

A jó szövegíró mindig a kulcsszókutatásból és kulcsszóelemzésből származó adatokra hagyatkozik. Csak így tud olyan minőségi szöveget írni, ami a látogatók számára vonzó, érdekes és válaszol a felmerülő kérdéseire, ezáltal vonzó lesz a keresőmotorok számára is.

Mit vesz figyelembe a szövegíró?

  • Milyen releváns kulcsszavakra és kifejezésekre keresnek a célcsoportba tartozó potenciális látogatók vagy vásárlók.
  • A kifejezések keresési mennyiségére vonatkozó statisztikai adatokat a Google keresőben, azaz hányszor írták be a Google keresőbe az adott kifejezést.
  • Versenyre vonatkozó információkat minden egyes kulcsszóhoz és keresési kifejezéshez. A verseny egy relatív érték, melyből képet kaphatunk arról, mennyi oldal foglalkozik az adott témával.
  •  
  • Egyéb analitikai és statisztikai információk, amelyek rengeteget segítenek a további döntésekben.

Mi a szövegírás folyamata?

U

1. kulcsszókutatás

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore 

2. keresési statisztikák

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore 

3. versenytárs elemzés

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore 

l

4. Szöveg megírása

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore 

n

5. META ADATOK

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore 

3. áTADÁS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore 

Mit tartalmaz a szövegírás?

A szövegírás tartalmazza a jól megírt, eredeti, releváns szöveget minden érkező oldalhoz, beleértve a meta adatokat (Title és Meta Description)

 

  • WEBSHOP KATEGÓRIA OLDALAK LEÍRÁSOK: 
  • WEBSHOP TERMÉK LEÍRÁSOK:
  • CÉGES BLOG ÍRÁS: 
  • Az előző pontban leírtak segítségével képet kapunk az egyes termékszűrők mélységének és részletességének szükségességéről is, látni fogjuk, melyek azok a szűrők, amelyeket a felhasználók számára fontosak és melyek azok, amelyekről csak gondoltuk hogy fontosak.
  • Tartalmi stratégia kialakítása. A kulcsszókutatás segítségével azonosítjuk az összes olyan releváns témát, ami a felhasználókat érdekli és keresik. A fenti pontokban említett kategorizálásnak köszönhetően körvonalazódnak azok a témakörök, amelyekről érdemes blogon, GYIK-ben vagy külön aloldalakon foglalkozni, de sokat segítenek a kategóriák leírásainak megalkotásában is.
  • SEO- és felhasználóbarát tartalom kialakítása. Kulcsszókutatási dokumentum segítségével nagyon egyszerű olyan tartalmat létrehozni, amit imádni fognak nem csak a keresők, hanem a felhasználók is. A belépő oldalakhoz tartozó kulcsszó adatkészlet segítségével a szövegírásban is rengeteget segít.
  • Meglévő tartalom optimalizálása. Valószínűleg vannak már meglévő témák a weboldalon, de nem biztos hogy ezek jó helyezést érnek el az organikus keresésekben. A kulcsszókutatás segít abban, hogy a meglévő témákat tartalmilag kiegészítsük, pontosítsuk, kiterjesszük, segít megtalálni azokat az új és fontos információkat, amelyek a weboldalról nem hiányozhatnak.
  • Új oldalak létrehozása. A kulcsszókutatás rengeteg olyan új kulcsszót és keresőkifejezést azonosít, amelyekre az potenciális ügyfelek keresnek. A kulcsszavakat logikai témákba soroljuk, így könnyen beazonosítható, milyen kulcsszavak mentén kell új oldalt, blogbejegyzést, gyik-et létrehozni.
  • Optimalizálási prioritások meghatározása. Abban az esetben, ha korlátozott forrásokkal rendelkezünk, el kell döntenünk hogy mi az, amit most kell megtennünk és mi az ami később is ráér. A kulcsszókutatásból egyértelműen azonosítható, melyek azok a témák vagy kifejezések, amelyekre alacsony a verseny, sokan keresik  és magasan relevánsak a céljainkhoz. Ezeknek az adatoknak köszönhető, hogy egyszerűen és gyorsan eldönthetjük, mi lesz az, amivel a leggyorsabban a lehető legjobb eredményt kapjuk.
  • Keresési kifejezések az ügyfelek nyelvén. A weboldal tulajdonosok általában a saját üzletükben óriási tapasztalattal rendelkeznek. Tisztában vannak a szakkifejezésekkel, de általában meglepődnek, amikor látják az eredmény: hogy és milyen mennyiségben keresik a releváns szolgáltatásokat és termékek az ügyfeleik.
  • Segítség a PPC kampánymenedzsment optimalizálásához. Egy jó kulcsszókutatás rengeteg pénzt takaríthat meg. A kampánymenedzser PPC kampányok létrehozásakor kiválasztja azokat a kulcszavakat, amelyek a legrelevánsabbak és a legjobban konvertálnak. A kulcsszavak meghatározásnál figyelembe veheti a versenyt, átlagos átkattintási árat és a kampány költségvetéséből olyan kulcsszavakra allokálhat büdzsét, amelyek relevánsak, de kevesebb megjelenést produkálnak és nagyságrendekkel olcsóbbak, mint a nagy keresési volumennel rendelkező kulcsszavak. Ha egy-egy kulcsszóra az első pozíción jelenünk meg és nincs hirdetési verseny, a hirdetésre kifizetett pénz megtakarítható vagy átcsoportosítható más kulcsszavakra.
  • Információ a landing oldalakról. Rengeteg olyan kulcsszó létezhet, amely releváns az üzlete szempontjából és nem létezik hozzá a webhelyén tartalom. Előfordulhat, hogy létezik tartalom ezekhez a kulcsszavakhoz, de ez a tartalom nem jó minőségű és emiatt nem az az oldal jelenik meg a keresőkben az adott kifejezésre, amit szeretnénk. A kulcsszókutatásból kiderül, hogy a kulcsszóra milyen pozíción jelenik meg a webhelye és konkrétan melyik aloldallal (Landing Page). Az aloldalakat ezután tovább optimalizálhatja a jobb pozíció elérése érdekében.
  • SEO lehetőségek azonosítása. A minőségi adatok segítségével gyorsabban juthat SEO előnyökhöz. A kulcsszókutatás segít az olyan tartalmi és SEO lehetőségek azonosításában, melyek magas látogatottságot generálhatnak releváns témákban, és még a konkurens vállalkozások által sincsenek lefedve.

Mennyibe kerül a szöveírás?

A szövegírás ára, ahogy a többi SEO tevékenység is, több tényezőtől függ, nagy különbség van egy pár oldalas weboldal és egy terjedelmes, többszázezer terméket tartalmazó webshop esetén. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot és kérj egyedi árajánlatot!

Készen állsz arra, hogy elvégezzük a kulcsszókutatást?

VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT MÉG MA!

Ellenőrizd le a weboldaladat!

 

INGYENES SEO AUDIT –  GYORS ELLENŐRZÉS

INGYENES SEO ELLENŐRZŐ ESZKÖZ

Add meg weboldalad elérhetőségét és egy e-mail címet, amire pár percen belül megkapod az eredményt.

A gyorsellenőrzés során feltérképező robot segítségével megviszgálunk 25 aloldalt a megadott webhelyen. Ennek feltétele, hogy a térképezést végző robot rendesen hozzáférjen a webhelyedhez.

A gyorselemzés egy képet mutat arról, mennyire egészséges a weboldalad. Látni fogod, hogy 25 aloldal megvizsgálása során hány hibát talál az auditot végző robot.

Ha nem talált hibát, akkor egy kis időre hátra dőlhetsz, és koncentrálhatsz a kiváló tartalomra 🙂

Kérdésed van?

Ötleteljünk együtt!

 

Add meg elérhetőségeidet és beszéljük meg kötelezettségmentesen, mit tudunk kihozni a weboldaladból.

 

INTERNET SOLUTIONS KFT.

Adószám: 23321836-2-13

Cégjegyzékszám: 13-09-189353

Bankszámlaszám: 16200106-11637330

Kamarai tagság: Pest Megyei és Érd Megyei Jogú
Városi Kereskedelmi és Iparkamara

Email: info@internetsolutions.hu