Tudja meg, mely kulcsszavakkal érhet el több látogatót!

Átfogó kulcsszókutatás és versenytárselemzés – Feltárjuk a legjobb lehetőségeket és a bennük rejlő látogatói potenciált!

Ismerős ezek közül valamelyik?

Rengeteg időt és energiát fektet tartalomgyártásba, mégsem hoz megfelelő forgalmat?

Versenytársai ugyanazokat a kulcsszavakat célozzák, mint Ön, és nehéz kitűnni?

Nem tudja pontosan, milyen keresési kifejezésekre érdemes tartalmakat írni vagy optimalizálni?

A Google Ads kampányai túl drágák, és szeretne minél több organikus forgalmat építeni?

SZAKÉRTŐI KULCSSZÓKUTATÁS A NAGYOBB ONLINE SIKEREKÉRT

Mit nyer a kulcsszókutatással?

Teljes körű kulccszókutatással és kulcsszóelemzéssel segítünk, hogy weboldala a legértékesebb kulcsszavakra kerüljön előre

Megalapozott döntések

Pontos adatok a keresési mennyiségekről

Részletes versenyelemzés a kulcsszavakra

Kumulált forgalmi adatok
és trendek

Szezonalitás vizsgálat minden kifejezésre

Átfogó
helyzetkép

Logikusan kategorizált és csoportosított kulcsszavak

Több szempontú
szűrési lehetőségek

Részletes pozíció
és céloldal elemzés

Teljes piaci lefedettség a releváns kifejezésekre

Konkrét tervezési alap

Tematikus kulcsszó
klaszterek és dimenziók

Céloldal optimalizálási és létrehozási javaslatok

Forgalmi potenciál becslések (szenonalitást figyelembe véve)

Weboldal struktúra és navigáció tervezési alapok

LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE

Folyamat bemutatása

A kulcsszókutatás során módszeresen feltérképezzük és elemezzük azokat a kifejezéseket, amelyeket az Ön potenciális ügyfelei használnak az interneten. Ez a strukturált megközelítés biztosítja, hogy weboldala pontosan azokra a keresésekre jelenjen meg, amelyek üzleti szempontból a legértékesebbek az Ön számára.

01

Adatgyűjtés

Első lépésként adatokat gyűjtünk: Az adott vállalkozáshoz releváns kulcsszavak, szinonímák, közeli változatok, célcsoport egyéb releváns keresési kifejezések, stb. 

02

Adattisztítás

A kulcsszólistából eltávolítjuk a duplikációkat, egyesítjük az elírások, helyesírási hibákat tartalmazó kereséseket, kis-nagybetűs változatokat

03

KPI adatok

A megtisztított kulcsszó adatbázishoz begyűjtjük a KPI adatokat és egyéb mutatókat: pozíciók, megjelenések, keresések száma, verseny, céloldal, stb.

04

Klasszifikáció

A kulcsszavakat logikai csoportokba osztjuk, kategorizáljuk keresési szándék szerint. A klasszifikáció sokat segít a weboldal navigációjának tervezésében is.

05

Kiértékelés

Az adatokból könnyen értelmezhető kimutatásokat és grafikonokat készítünk, 
a lehető legkönnyeb döntéshozatal elősegítés érdekében.

06

Konzultáció

A kész anyagot segítünk helyesen használni és jól értelmezni, válaszolunk az esetlegesen felmerült kérdésekre. Segítünk a Low Hanging Fruit azonosításában.

A TELJES KULCSSZÓKUTATÁSI DOKUMENTÁCIÓ TARTALMA

Részletes Dokumentáció

Vezetői összefoglaló

Részletes helyzetelemzés és piaci betekintés

Konkrét optimalizálási javaslatok

Priorizált és ütemezett akcióterv

Excel
Dokumentáció

Részletes kulcsszólista

Keresési mennyiségek havi bontásban

Kulcsszó klaszterek és szűrők rendszere

Szezonalitás és forgalmi elemzések

Versenytárs és céloldal adatok

30 perces szakértői konzultáció során átbeszéljük weboldala helyzetét és lehetőségeit

Kezdje ingyenes konzultációval!

Mi a kulcsszókutatás

A kulcsszókutatás segít meghatározni, hogy az egyszerű emberek (felhasználók) milyen szavakat és kifejezéseket használnak az interneten történő keresés során.


Tudjuk, hogy a megfelelő kulcsszavak megtalálása a siker kulcsa az online világban. Professzionális kulcsszókutatási szolgáltatásunkkal pontosan azokat a kulcsszavakat találjuk meg, amelyek segítenek kiemelkedni a tömegből. Szakértő csapatunk átfogó elemzést végez a piacról, versenytársakról és a célközönségről, hogy a lehető legjobb stratégiát kínáljuk számodra. Ne vesztegesd az időd az eredménytelen kísérletezéssel! Válaszd szolgáltatásunkat, és hozd ki a maximumot a kulcsszókutatásból!

A kulcsszókutatás egy folyamat, amelynek során a SEO szakember megpróbálja kideríteni, hogy milyen kulcsszavakkal és kifejezésekkel keresnek az emberek azokra a tartalmakra (szolgáltatásokra, termékekre, termékkörökre stb.) amelyek az adott vállalkozással relevánsak. 
A kulcsszavak és kifejezések azonosítása mellett fontos adat a kulcsszavakhoz tartozó keresési mennyiség vagy volumen, valamint a jelenlegi pozíciónk és a keresési verseny.

A kulcsszavak kutatásból származó információkat többek között meglévő tartalom optimalizálására, új tartalom létrehozására, valamint egyéb taktikai-stratégiai SEO tevékenységre használják, amelyek segítenek minél hatékonyabban elérni minél több ügyfelet.

A kulcsszókutatás tehát segít meghatározni, hogy az egyszerű emberek (felhasználók) milyen szavakat és kifejezéseket használnak az interneten történő keresés során. Elemzi a szavak és kifejezések konkrét formáit, szinonimákat, a szavak és kifejezések keresési mennyiségét és a versenyképességét. A kulcsszókutatás többek között segít a weboldal tulajdonos szakmai nyelvezetét lefordítani a látogatók nyelvére.

Mit tartalmaz a kulcsszókutatás

Releváns kulcsszavak és kifejezések


Feltérképezzük azokat a kifejezéseket, amelyekkel a potenciális ügyfelei keresnek az interneten. Így weboldala pontosan azt nyújthatja, amit látogatói keresnek.

Keresési mennyiség havi bontásban


Pontos adatokat szolgáltatunk a keresési kifejezések havi forgalmáról.
Ez segít azonosítani a trendeket és meghatározni, mely kulcsszavakra érdemes fókuszálni

Versenyre vonatkozó információk


Elemezzük a versenytársak jelenlétét az egyes kulcsszavaknál. Megmutatjuk, melyik kifejezéseknél van reális esély jó helyezést elérni, így hatékonyabb a tervezési stratégia

Kategorizálás, szegmentáció, dimenziók


A kulcsszavakat logikus csoportokba rendezzük az átláthatóság érdekében.
Ez segít a weboldal struktúrájának és a tartalmak optimális kialakításában

Prioritás elemzés, fontossági sorrend


Minden kulcsszóhoz fontossági értéket rendelünk a keresési mennyiség és üzleti relevancia alapján.
Így tudni fogja, mely kifejezésekre érdemes először koncentrálni

Analitikai és statisztikai információk


A döntéseket adatokkal támasztjuk alá.
Az elemzések tartalmazzák a várható forgalmat és konverziós potenciált, segítve a stratégiai tervezést.

Mire használható a kulcsszókutatás

Köszönhetően annak, hogy a kulcsszavak és keresési kifejezések osztályozzuk és logikailag összefüggő egységekbe soroljuk látni, hogy melyekre kell összpontosítani a főoldalon, melyek érdemelnek külön kategóriákba sorolást, hogy kell a kategóriákat elvezni és milyen egyéb besorolások, felosztások szükségesek a weboldalon.

Az előző pontban leírtak segítségével képet kapunk az egyes termékszűrők mélységének és részletességének szükségességéről is, látni fogjuk, melyek azok a szűrők, amelyeket a felhasználók számára fontosak és melyek azok, amelyekről csak gondoltuk hogy fontosak.

A kulcsszókutatás segítségével azonosítjuk az összes olyan releváns témát, ami a felhasználókat érdekli és keresik. A fenti pontokban említett kategorizálásnak köszönhetően körvonalazódnak azok a témakörök, amelyekről érdemes blogon, GYIK-ben vagy külön aloldalakon foglalkozni, de sokat segítenek a kategóriák leírásainak megalkotásában is.

Kulcsszókutatási dokumentum segítségével nagyon egyszerű olyan tartalmat létrehozni, amit imádni fognak nem csak a keresők, hanem a felhasználók is. A belépő oldalakhoz tartozó kulcsszó adatkészlet segítségével a szövegírásban is rengeteget segít.

Valószínűleg vannak már meglévő témák a weboldalon, de nem biztos hogy ezek jó helyezést érnek el az organikus keresésekben. A kulcsszókutatás segít abban, hogy a meglévő témákat tartalmilag kiegészítsük, pontosítsuk, kiterjesszük, segít megtalálni azokat az új és fontos információkat, amelyek a weboldalról nem hiányozhatnak.

A kulcsszókutatás rengeteg olyan új kulcsszót és keresőkifejezést azonosít, amelyekre az potenciális ügyfelek keresnek. A kulcsszavakat logikai témákba soroljuk, így könnyen beazonosítható, milyen kulcsszavak mentén kell új oldalt, blogbejegyzést, gyik-et létrehozni.

Abban az esetben, ha korlátozott forrásokkal rendelkezünk, el kell döntenünk hogy mi az, amit most kell megtennünk és mi az ami később is ráér. A kulcsszókutatásból egyértelműen azonosítható, melyek azok a témák vagy kifejezések, amelyekre alacsony a verseny, sokan keresik  és magasan relevánsak a céljainkhoz. Ezeknek az adatoknak köszönhető, hogy egyszerűen és gyorsan eldönthetjük, mi lesz az, amivel a leggyorsabban a lehető legjobb eredményt kapjuk.

A weboldal tulajdonosok általában a saját üzletükben óriási tapasztalattal rendelkeznek. Tisztában vannak a szakkifejezésekkel, de általában meglepődnek, amikor látják az eredmény: hogy és milyen mennyiségben keresik a releváns szolgáltatásokat és termékek az ügyfeleik.

Egy jó kulcsszókutatás rengeteg pénzt takaríthat meg. A kampánymenedzser PPC kampányok létrehozásakor kiválasztja azokat a kulcszavakat, amelyek a legrelevánsabbak és a legjobban konvertálnak. A kulcsszavak meghatározásnál figyelembe veheti a versenyt, átlagos átkattintási árat és a kampány költségvetéséből olyan kulcsszavakra allokálhat büdzsét, amelyek relevánsak, de kevesebb megjelenést produkálnak és nagyságrendekkel olcsóbbak, mint a nagy keresési volumennel rendelkező kulcsszavak. Ha egy-egy kulcsszóra az első pozíción jelenünk meg és nincs hirdetési verseny, a hirdetésre kifizetett pénz megtakarítható vagy átcsoportosítható más kulcsszavakra.

Rengeteg olyan kulcsszó létezhet, amely releváns az üzlete szempontjából és nem létezik hozzá a webhelyén tartalom. Előfordulhat, hogy létezik tartalom ezekhez a kulcsszavakhoz, de ez a tartalom nem jó minőségű és emiatt nem az az oldal jelenik meg a keresőkben az adott kifejezésre, amit szeretnénk. A kulcsszókutatásból kiderül, hogy a kulcsszóra milyen pozíción jelenik meg a webhelye és konkrétan melyik aloldallal (Landing Page). Az aloldalakat ezután tovább optimalizálhatja a jobb pozíció elérése érdekében.

A minőségi adatok segítségével gyorsabban juthat SEO előnyökhöz. A kulcsszókutatás segít az olyan tartalmi és SEO lehetőségek azonosításában, melyek magas látogatottságot generálhatnak releváns témákban, és még a konkurens vállalkozások által sincsenek lefedve.

Mennyibe kerül a kulcsszókutatás

A kulcsszókutatás ára, ahogy a többi SEO tevékenység is, több tényezőtől függ, nagy különbség van egy pár oldalas weboldal és egy terjedelmes, többszázezer terméket tartalmazó webshop esetén.

Fontos: Egyszeri kulcsszókutatást csak legfeljebb 1000 termékkel rendelkező webshopoknál vagy maximum 1000 aloldallal rendelkező weboldalaknál vállalunk. Az ennél nagyobb terjedelmű webáruházak vagy több ezer termékkel/aloldallal rendelkező projektek esetében kizárólag folyamatos SEO szolgáltatás keretében tudjuk biztosítani a hatékony kulcsszókutatást és optimalizációt. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy szakaszosan, átgondolt stratégia mentén dolgozzunk a kulcsszavak elemzésén, így biztosítva a maximális hatékonyságot és eredményességet.

Weboldal mérete és jellege

Kisebb vállalati weboldal (5-15 oldal)
Közepes méretű céges oldal, blogokkal (15-50 oldal)
Nagy webáruház (többezer termék)
Többnyelvű verzió, aldomainek száma

Elemzés terjedelme

Kulcsszavak mennyisége
Excel lapok száma (12-20)
Adatok részletessége
Speciális elemzési igények

Kérjen személyre szabott árajánlatot!


Vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen egyedi árajánlatot! Az előzetes konzultáció során felmérjük az Ön projektjének nagyságát és pontos árajánlatot adunk a kulcsszókutatás teljes folyamatára.

Költséghatékony megoldás:

Folyamatos SEO szolgáltatás esetén a kulcsszókutatás kedvezményes áron vagy a szolgáltatás részeként is igénybe vehető.
Fontos: nagy webshopok és kiterjedt tartalommal rendelkező weboldalak esetében kulcsszókutatást kizárólag folyamatos SEO szolgáltatás keretében vállalunk.

Nemzetközi kulcsszókutatás

kulcsszókutatás szlovák, cseh és román nyelven is!


Tudjuk, hogy a külföldi terjeszkedés meghatározó lépés egy cég életében.  A siker egyik kulcsa az új piac ismerete és a külföldi célcsoport igényeinek feltárása. Ezekhez pedig elengedhetetlen a helyi nyelven és kultúrában való jártasság. Mi ezt biztosítjuk minden ügyfeleinknek, akik igénybe veszik nemzetközi SEO szolgáltatásunkat.

  • Anyanyelvi szintű nyelvtudás és kidolgozott módszertan birtokában vállalunk kulcsszókutatást cseh, szlovák és román nyelven, hogy ezeken a piacokon minél hamarabb elérhetsd üzleti céljaid, és minél autentikusabban kommunikálj a célközönséged felé.
  • Alapos piaci ismeretekkel rendelkezünk ezeken a célpiacokon, így a kulcsszókutatás Szlovákia, Csehország és Románia területén is kifejzetten lokalizált megközelítéssel zajlik, figyelembe véve az egyes nyelvek és régiók sajátosságait.
  • Az eredményorientált stratégia révén pedig az adott nyelvek és piacok legrelevánsabb kulcsszavait tárjuk fel, melyek a legnagyobb forgalmat és konverziót generálhatják. Ez nem csak a látogatottságot növeli, hanem a célcsoport pontos elérését is lehetővé teszi.
  • Nem utolsó sorban vállassz minket a gördülékeny kommunikációért! Pontosan és világosan megbeszéljük és lefektetjük az együttműködésünk kereteit a szlovák, cseh vagy román SEO feladatok kapcsán, mindemellett saját anyanyelveden tudunk magyarázatot fűzni az átadott anyagokhoz, illetve a felmerülő kérdésekre válaszolni.
30 perces szakértői konzultáció során átbeszéljük weboldala helyzetét és lehetőségeit

Kezdje ingyenes konzultációval!