
SEO Világ
SEO Hírek
2023 március: Legfontosabb SEO hírek és változások
Míg az AI-chat és annak az emberiség jövőjére gyakorolt hatása továbbra is fontos téma maradt a Google-lal kapcsolatos hírekben, a keresőmotor tovább fejlődött a március 7 -i lezárt Product Review frissítéssel, valamint az egy héttel később...
A duplikált tartalom nem negatív rangsorolási tényező
John Mueller (Google) végleg eloszlatta az imétlődő tartalom körüli tévhitet, miszerint az ismétlődő tartalom negatívan befolyásolná a weboldal keresési rangsorolását. Teljesen normális és természetes, ha egy weboldalon vannak bizonyos mennyiségben ismétlődések, ezeket a Google algoritmusai le tudják kezelni.
Eltűnhet a How To és a FAQ feature a Google találati oldalairól
A Google szakértője, Gary Illyes állítása szerint a SEO szakembereknek érdemes odafigyelni egy új trendre, amely egyre inkább szerepet kap a keresési oldalakon. Ez pedig a SERP funkciók (Search Engine Results Page, vagyis a keresőmotorok...
SEO BLOG
A linképítés ereje: minőségi vagy értéktelen linkbuilding
Ha teljeskörű SEO-ról beszélünk, a linképítés témakör is előkerül. Legyen szó belső-, vagy külső linképítésről, a minőségi linképítés fontos része a minőségi keresőoptimalizálásnak. A linképítés célja egyebek között az, hogy a céloldalról minél magasabb PageRank és autoritást szerezzünk, ezek ugyanis jó esetben átadódnak a hivatkozott oldalra.
Hogyan használd az emojikat az oldalcímben (title) és a metaleírásban?
A social media korában már hozzászokhattunk ahhoz, hogy a szövegek integrált, teljes jogú részét képezik az emojik is. Nap mint találkozunk velük csetüzenetekben és a social media felületeken. Viszont éppen emiatt sokak szemében a használatuk erre a közegre...
Hogyan segítheti a neuromarketing a SEO-t?
A neuromarketing a marketing és a neurológia vagy idegtudomány ötvözete, amely a fogyasztói döntések mögött álló agyi folyamatok megértésére törekszik. A kutatók idegtudományi eszközöket használnak – mint például a funkcionális mágneses rezonancia képalkotás (fMRI),...
SEO KISOKOS
SERP
A SERP (Search Engine Results Page) a keresőmotorok által, mint például a Google vagy Bing, megjelenített találati lista egy adott keresési lekérdezésre. A SERP többnyire organikus találatokat (azaz nem fizetett hirdetéseket) és fizetett hirdetéseket tartalmaz,...
Sitemap – webhelytérkép
A webhelytérkép (sitemap) egy olyan XML-fájl vagy oldal, amely tartalmazza egy webhely összes elérhető oldalának, vidójának és egyéb tartalmaknak (pl. fájloknak) strukturált listáját. A webhelytérkép segít a keresőmotoroknak, a webhelyen található oldalak...
Strukturált adatok
A strukturált adatok nagyon fontosak lehetnek a SEO-ban, mivel segítségükkel az adott weboldal tartalmának és szerkezetének megértése és értelmezése egyszerűbbé válik a keresőmotorok számára. A strukturált adatok segítségével a keresőmotorok könnyebben azonosíthatják...
Tartalom formázása
A tartalom formázása SEO (keresőoptimalizálás) szempontból kiemelkedően fontos, mivel javítja az olvasók élményét és segíti a keresőmotorokat a tartalom értelmezésében. A jól formázott tartalom könnyebben olvasható és érthető, ami növeli az oldalon töltött időt és...
Tartalom helyesírása
A helyesírás a tartalomírás során kiemelkedően fontos, mert közvetlen hatással van az olvasók élményére, a tartalom hitelességére, és a márkakép (márkaimidzs) alakítására. Ezen kívül a helyesírás fontossága a SEO (keresőoptimalizálás) szempontjából is...
Biztos vagy abban, hogy hogy a weboldaladon minden rendben van?
ISMERD MEG A WEBOLDALAD GYENGESÉGEIT!
Kérdésed van?
Ötleteljünk együtt!
Add meg elérhetőségeidet és beszéljük meg kötelezettségmentesen, mit tudunk kihozni a weboldaladból.
INTERNET SOLUTIONS KFT.
Cím: 2241 Sülysáp, József Attila u. 42
Adószám: 23321836-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-189353
Bankszámlaszám: 16200106-11637330
Kamarai tagság: Pest Megyei és Érd Megyei Jogú
Városi Kereskedelmi és Iparkamara
Email: info@internetsolutions.hu