SEO világ

SEO Világ

SEO Hírek

2023 március: Legfontosabb SEO hírek és változások

2023 március: Legfontosabb SEO hírek és változások

Míg az AI-chat és annak az emberiség jövőjére gyakorolt ​​hatása továbbra is fontos téma maradt a Google-lal kapcsolatos hírekben, a keresőmotor tovább fejlődött a március 7 -i lezárt Product Review frissítéssel, valamint az egy héttel később...

bővebben
4 dolog, amire 2024-ben számítanunk kell a SEO-ban

4 dolog, amire 2024-ben számítanunk kell a SEO-ban

2024-ben a hatékony keresőoptimalizálás még több alkalmazkodást  fog igényelni a változásokhoz, mint a korábbi években. A nemzetközi SEO szakemberek javaslata, hogy fejleszd a technikai SEO-t, okosan használd az AI-t a tartalmakhoz, alkalmazkodj a...

bővebben
A duplikált tartalom nem negatív rangsorolási tényező

A duplikált tartalom nem negatív rangsorolási tényező

John Mueller (Google) végleg eloszlatta az imétlődő tartalom körüli tévhitet, miszerint az ismétlődő tartalom negatívan befolyásolná a weboldal keresési rangsorolását. Teljesen normális és természetes, ha egy weboldalon vannak bizonyos mennyiségben ismétlődések, ezeket a Google algoritmusai le tudják kezelni.

bővebben

SEO BLOG

A linképítés ereje: minőségi vagy értéktelen linkbuilding

A linképítés ereje: minőségi vagy értéktelen linkbuilding

Ha teljeskörű SEO-ról beszélünk,  a linképítés témakör is előkerül. Legyen szó belső-, vagy külső linképítésről, a minőségi linképítés fontos része a minőségi keresőoptimalizálásnak. A linképítés célja egyebek között az, hogy a céloldalról minél magasabb PageRank és autoritást szerezzünk, ezek ugyanis jó esetben átadódnak a hivatkozott oldalra.

bővebben
Hogyan segítheti a neuromarketing a SEO-t?

Hogyan segítheti a neuromarketing a SEO-t?

A neuromarketing a marketing és a neurológia vagy idegtudomány ötvözete, amely a fogyasztói döntések mögött álló agyi folyamatok megértésére törekszik. A kutatók idegtudományi eszközöket használnak – mint például a funkcionális mágneses rezonancia képalkotás (fMRI),...

bővebben

SEO KISOKOS

 

Feltérképezési költségkeret

A feltérképezési költségkeret (angolul crawler budget) alatt azt értjük, hogy a keresőmotorok – mint például a Google – mennyi erőforrást hajlandók fordítani egy adott weboldal tartalmának feltérképezésére és indexelésére. A feltérképezési költségkeret releváns a...

Hreflang

A "hreflang" egy olyan HTML attribútum, amelyet a weboldalakon használnak a különböző nyelveken vagy régiókban elérhető változatok közötti kapcsolatok jelölésére. A "hreflang" attribútum lehetővé teszi a keresőmotorok számára, hogy megértsék, melyik nyelvi vagy...

Kapcsolat oldal

  A Kapcsolat oldal (angolul contact page) a weboldal azon része, amely az olvasóknak, vásárlóknak vagy érdeklődőknek információt nyújt arról, hogyan léphetnek kapcsolatba a weboldal tulajdonosával, például egy vállalkozással vagy szervezettel. Ez az oldal...

Kulcsszó

A kulcsszó a keresőoptimalizálás (vagy nemzetközi nevén SEO = Search Engine Optimization) egyik alap kifejezése. Azokat a szavakat, kifejezéseket, akár egész mondatokat jelenti, amiket a felhasználók beírnak a keresőmotorok keresőmezőjébe. A kulcsszó adja meg, hogy a...

Kulcsszó az URL-ben

A kulcscsszó használata az URL-ben azért fontos a SEO szempontjából, mert az URL egy fontos jelzést adhat a keresőmotoroknak a weboldal tartalmáról. A kulcsszavak használata az URL-ben segít a keresőmotoroknak megérteni, hogy miről szól a weboldal, így növelhetik a...

Külső linképítés

A külső linképítés a SEO-ban azt jelenti, hogy más weboldalak linkelnek, vagyis külső linkek mutatnak a mi weboldalunkra. A külső linkek minőségétől és számától függően a weboldalunk rangsorolása javulhat a keresőmotorokban, mivel ezek a weboldalunk szakértelmét,...

Lapozó

A lapozó egy weboldalon az a navigációs eszköz, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy átlapozzanak a tartalom különböző oldalai között. Ez különösen hasznos olyan weboldalakon, ahol sok tartalom található, mint például webáruházak, híroldalak, vagy blogok,...

Linkcsere

A linkcsere egy közös linképítési technika, ahol két vagy több weboldal tulajdonosa megállapodik abban, hogy kölcsönösen hivatkoznak egymás oldalaira. A linkcsere kivitelezésénél fontos, hogy figyelembe vegyük a következő tényezőket: Relevancia: Győződj meg róla, hogy...

Linképítés

A linképítés vagy angolul linkbuilding a keresőoptimalizálás (SEO) egyik kulcseleme, amely magában foglalhatja a belső linképítést is, de elsősorban a külső linképítést szokás érteni alatta. Utóbbi a minőségi és releváns backlinkek szerzését jelenti, amelyekek más...

Robots.txt

A robots.txt egy szöveges fájl a weboldal gyökerében, amelyet weboldal tulajdonosa létrehozhat annak érdekében, hogy a keresőrobotokkal kommunikáljon. A robots.txt fájl információkat tartalmaz arról, hogy melyik tartalom a keresőmotorok számára látható, illetve mely...

SERP

A SERP (Search Engine Results Page) a keresőmotorok által, mint például a Google vagy Bing, megjelenített találati lista egy adott keresési lekérdezésre. A SERP többnyire organikus találatokat (azaz nem fizetett hirdetéseket) és fizetett hirdetéseket tartalmaz,...

Biztos vagy abban, hogy hogy a weboldaladon minden rendben van?

 

ISMERD MEG A WEBOLDALAD GYENGESÉGEIT!

Kérdésed van?

Ötleteljünk együtt!

 

Add meg elérhetőségeidet és beszéljük meg kötelezettségmentesen, mit tudunk kihozni a weboldaladból.

 

INTERNET SOLUTIONS KFT.

Cím: 2241 Sülysáp, József Attila u. 42

Adószám: 23321836-2-13

Cégjegyzékszám: 13-09-189353

Bankszámlaszám: 16200106-11637330

Kamarai tagság: Pest Megyei és Érd Megyei Jogú
Városi Kereskedelmi és Iparkamara

Email: info@internetsolutions.hu