SEO Világ
SEO Hírek
2023 március: Legfontosabb SEO hírek és változások
Míg az AI-chat és annak az emberiség jövőjére gyakorolt hatása továbbra is fontos téma maradt a Google-lal kapcsolatos hírekben, a keresőmotor tovább fejlődött a március 7 -i lezárt Product Review frissítéssel, valamint az egy héttel később...
4 dolog, amire 2024-ben számítanunk kell a SEO-ban
2024-ben a hatékony keresőoptimalizálás még több alkalmazkodást fog igényelni a változásokhoz, mint a korábbi években. A nemzetközi SEO szakemberek javaslata, hogy fejleszd a technikai SEO-t, okosan használd az AI-t a tartalmakhoz, alkalmazkodj a...
A duplikált tartalom nem negatív rangsorolási tényező
John Mueller (Google) végleg eloszlatta az imétlődő tartalom körüli tévhitet, miszerint az ismétlődő tartalom negatívan befolyásolná a weboldal keresési rangsorolását. Teljesen normális és természetes, ha egy weboldalon vannak bizonyos mennyiségben ismétlődések, ezeket a Google algoritmusai le tudják kezelni.
SEO BLOG
A linképítés ereje: minőségi vagy értéktelen linkbuilding
Ha teljeskörű SEO-ról beszélünk, a linképítés témakör is előkerül. Legyen szó belső-, vagy külső linképítésről, a minőségi linképítés fontos része a minőségi keresőoptimalizálásnak. A linképítés célja egyebek között az, hogy a céloldalról minél magasabb PageRank és autoritást szerezzünk, ezek ugyanis jó esetben átadódnak a hivatkozott oldalra.
Hogyan használd az emojikat az oldalcímben (title) és a metaleírásban?
A social media korában már hozzászokhattunk ahhoz, hogy a szövegek integrált, teljes jogú részét képezik az emojik is. Nap mint találkozunk velük csetüzenetekben és a social media felületeken. Viszont éppen emiatt sokak szemében a használatuk erre a közegre...
Hogyan segítheti a neuromarketing a SEO-t?
A neuromarketing a marketing és a neurológia vagy idegtudomány ötvözete, amely a fogyasztói döntések mögött álló agyi folyamatok megértésére törekszik. A kutatók idegtudományi eszközöket használnak – mint például a funkcionális mágneses rezonancia képalkotás (fMRI),...
SEO KISOKOS
Feltérképezési költségkeret
A feltérképezési költségkeret (angolul crawler budget) alatt azt értjük, hogy a keresőmotorok – mint például a Google – mennyi erőforrást hajlandók fordítani egy adott weboldal tartalmának feltérképezésére és indexelésére. A feltérképezési költségkeret releváns a...
Hreflang
A "hreflang" egy olyan HTML attribútum, amelyet a weboldalakon használnak a különböző nyelveken vagy régiókban elérhető változatok közötti kapcsolatok jelölésére. A "hreflang" attribútum lehetővé teszi a keresőmotorok számára, hogy megértsék, melyik nyelvi vagy...
Kapcsolat oldal
A Kapcsolat oldal (angolul contact page) a weboldal azon része, amely az olvasóknak, vásárlóknak vagy érdeklődőknek információt nyújt arról, hogyan léphetnek kapcsolatba a weboldal tulajdonosával, például egy vállalkozással vagy szervezettel. Ez az oldal...
Kulcsszó
A kulcsszó a keresőoptimalizálás (vagy nemzetközi nevén SEO = Search Engine Optimization) egyik alap kifejezése. Azokat a szavakat, kifejezéseket, akár egész mondatokat jelenti, amiket a felhasználók beírnak a keresőmotorok keresőmezőjébe. A kulcsszó adja meg, hogy a...
Kulcsszó az URL-ben
A kulcscsszó használata az URL-ben azért fontos a SEO szempontjából, mert az URL egy fontos jelzést adhat a keresőmotoroknak a weboldal tartalmáról. A kulcsszavak használata az URL-ben segít a keresőmotoroknak megérteni, hogy miről szól a weboldal, így növelhetik a...
Külső linképítés
A külső linképítés a SEO-ban azt jelenti, hogy más weboldalak linkelnek, vagyis külső linkek mutatnak a mi weboldalunkra. A külső linkek minőségétől és számától függően a weboldalunk rangsorolása javulhat a keresőmotorokban, mivel ezek a weboldalunk szakértelmét,...
Lapozó
A lapozó egy weboldalon az a navigációs eszköz, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy átlapozzanak a tartalom különböző oldalai között. Ez különösen hasznos olyan weboldalakon, ahol sok tartalom található, mint például webáruházak, híroldalak, vagy blogok,...
Linkcsere
A linkcsere egy közös linképítési technika, ahol két vagy több weboldal tulajdonosa megállapodik abban, hogy kölcsönösen hivatkoznak egymás oldalaira. A linkcsere kivitelezésénél fontos, hogy figyelembe vegyük a következő tényezőket: Relevancia: Győződj meg róla, hogy...
Linképítés
A linképítés vagy angolul linkbuilding a keresőoptimalizálás (SEO) egyik kulcseleme, amely magában foglalhatja a belső linképítést is, de elsősorban a külső linképítést szokás érteni alatta. Utóbbi a minőségi és releváns backlinkek szerzését jelenti, amelyekek más...
Robots.txt
A robots.txt egy szöveges fájl a weboldal gyökerében, amelyet weboldal tulajdonosa létrehozhat annak érdekében, hogy a keresőrobotokkal kommunikáljon. A robots.txt fájl információkat tartalmaz arról, hogy melyik tartalom a keresőmotorok számára látható, illetve mely...
SERP
A SERP (Search Engine Results Page) a keresőmotorok által, mint például a Google vagy Bing, megjelenített találati lista egy adott keresési lekérdezésre. A SERP többnyire organikus találatokat (azaz nem fizetett hirdetéseket) és fizetett hirdetéseket tartalmaz,...
Biztos vagy abban, hogy hogy a weboldaladon minden rendben van?
ISMERD MEG A WEBOLDALAD GYENGESÉGEIT!
Kérdésed van?
Ötleteljünk együtt!
Add meg elérhetőségeidet és beszéljük meg kötelezettségmentesen, mit tudunk kihozni a weboldaladból.
INTERNET SOLUTIONS KFT.
Cím: 2241 Sülysáp, József Attila u. 42
Adószám: 23321836-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-189353
Bankszámlaszám: 16200106-11637330
Kamarai tagság: Pest Megyei és Érd Megyei Jogú
Városi Kereskedelmi és Iparkamara
Email: info@internetsolutions.hu